خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / دوازدهم / اطلاعیه: فیلم‌های آموزش رایگان فیزیک در سایت همیار فیزیک

اطلاعیه: فیلم‌های آموزش رایگان فیزیک در سایت همیار فیزیک

فیلم‌های آموزش رایگان فیزیک

فیلم‌های آموزش رایگان فیزیک

 

وبسایت همیار فیزیک درنظر دارد با شروع سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ فیلم‌های آموزش رایگان فیزیک را برای دانش‌آموزان نظام جدید در تمامی پایه‌های دهم، یازدهم، دوازهم و کنکوری ارائه کند. تمامی این ویدئوها توسط مهندس محمد پوررضا به همکاری تیم همیار فیزیک ارائه خواهد شد و برای مدت محدودی بصورت رایگان در سایت قرار خواهد گرفت.

 

  • بدیهی هست که دسترسی دانلودی به این فایل‌ها فقط برای اعضای سایت میسر خواهد بود و در زمان تعیین شده، اعضا می‌توانند فایل‌های موردنظر را دانلود کنند.

 

  • برای راحتی شما عزیزان، فیلم‌ها در زمان‌های کوتاه چند دقیقه‌ای تهیه شده است تا استفاده از آن‌ها در هر مکانی امکان‌پذیر باشد و بتوانید در هر زمانی تنها با صرف چند دقیقه یک مطلب آموزشی را فرا بگیرید.

 

  • در آموزش‌های فیزیک هر پایه علاوه بر تدریس صفر تا صد هر مبحث، مطالب مهم از قبیل پرسش‌ها، تمارین، فعالیت‌ها و مسئله‌های آخر فصل پاسخ داده می‌شود و در پایان تست‌های کنکور سال‌های قبل آن بخش حل خواهد شد تا شما عزیزان برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی مشکلی نداشته باشید.

 

  • بیش از ۸۰ درصد مطالب با موارد کتاب‌های نظام قدیم فیزیک یکسان هستند و تمامی تست‌های انتخاب شده از تست‌های کنکور سال‌های قبل (کنکورهای نظام قدیم) می‌باشد تا دانش‌آموزان نظام قدیم هم از این طرح استفاده کنند.

 

منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم.

درباره ی مدیر سایت

محمد پوررضا مدرس فیزیک کنکور مدرک تحصیلی او کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف بوده و زمینه پایان‌نامه ایشان فوتوسنتز مصنوعی با استفاه از فرایند تجزیه آب می‌باشد.

مطلب پیشنهادی

پاسخنامه تشریحی فیزیک رشته تجربی کنکور ۹۹

پاسخنامه تشریحی فیزیک رشته تجربی کنکور 99

پاسخنامه تشریحی فیزیک رشته تجربی کنکور ۹۹ در ابتدا باید خداوند رو شکر کنیم که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.