خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / نرم افزار / تولید محتوا / MathType نرم افزار تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک

MathType نرم افزار تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک

mathtypeنرم افزار MathType 6.9a ابزاری قدرتمند برای ویندوز و مکینتاش می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی فرمول ها و نماد های فیزیک و ریاضی را برای کار در word ، صفحان وب ، چاپ کردن ، نمایش و Tex , Latex , MathML documents به کار ببرید.
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول های ریاضی ، فیزیک و … را تایپ کنید ، اگر در این کار مبتدی باشید حتما از سختی تایپ کلافه می شوید ، MathType با امکانات زیاد و فرمول های آماده نه تنها کاربران مبتدی را در حد پیشرفته ای کمک می کند بلکه کاربران حرفه ای خیلی سریعتر و راحت تر می توانند از فرمول ها استفاده نمایند . نماد های بسیار و قالب ها و فونت های همراه با این نرم افزار خیلی از نیاز های شما را برای ایجاد یک فرمول با شکل دلخواه بر طرف می کند . می توانید به راحتی از نماد های ریاضی موجود بر روی سیستم خود نیز استفاده کنید و در نرم افزار ذخیره کنید پس اگر نیازمند فرمول خاصی هستید کافی است آن را دانلود کنید و به راحتی به نرم افزار اضافه کنید . اگر از یک نماد ریاضی بسیار استفاده می کنید می توانید برای آن یک کلید ترکیبی تعیین کنید تا سریع در دسترس شما باشد . به راحتی فرمول ها را ویرایش کنید مانند کلمات معمولی آن ها را رنگی کنید و استایل مورد نظر خود را به آن بدهید .

این نرم افزار به عنوان پلاگین به راحتی با نرم افزار های Microsoft Word , PowerPoint , Quark XPress documents , Adobe InDesign layouts , Excel spreadsheets , HTML pages و … همراه می شود تا راحت تر بتوان از آن استفاده کرد .

ویژگی های نرم افزار :

  •     نرم افزاری قوی برای فرمول  نویسی
  •     سازگاری کامل با مجموعه آفیس مایکروسافت
  •     ایجاد فرمول ها و ویرایش آسان آن
  •     اضافه کردن فرمول های جدید به آرشیو فرمول ها

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت ۹۸ هستید

درباره ی مدیر سایت

محمد پوررضا مدرس فیزیک کنکور مدرک تحصیلی او کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف بوده و زمینه پایان‌نامه ایشان فوتوسنتز مصنوعی با استفاه از فرایند تجزیه آب می‌باشد.

مطلب پیشنهادی

رصد ستارگان و ستاره شناسی با Star Chart در گوشی های اندروید

نرم افزار بسیار جالب و شگفت انگیز Star Chart v1.93 برای گوشی های اندروید نسخه ۲.۱ …

۴ دیدگاه

  1. سلام، خسته نباشید تو رو خدا کمک کنید من هر چی سعی می کنم تو سایت ثبت نام کنم و از پک کامل فایل های فیزیک استفاده کنم همش می نویسه نام کاربری نامعتبر هر راحی رفتم نشد بیشتر ۶ حرف نوشتم یه چندتا مثال بزنید لطفا خیلی ضروری اگه میشه به ایمیلم ارسال کنید خیلی گیرم

    • مدیر سایت

      سلام ، دوست گرامی ثبت نام شما انجام و نام کاربری و گذرواژه به ایمیل شما ارسال گردید .

  2. سلام میشه نحوه نصبشو توضیح بدید نصب میکنم ولی عمل نمیکنه ممنون

    • مدیر سایت

      موقع نصب باید روش راست کلیک کنید و run as administrator را بزنید و بعد نصب، کد موجود در کرک را آنجا وارد کنید. سپس آفیس را که باز کنید ، یک تب جدید به اسم همین نرم افزار باز شده است . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر فایل زیر را دانلود کنید :
      آموزش نصب نرم افزار MathType

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.